Психологічні особливості впливу тривожності на статусне положення студента-психолога в групі
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7227Ключові слова:
юнацький вік, тривожність, статусне положення, студенти-психологиАнотація
У статті подано стислий теоретичний огляд літератури з проблеми тривожності та її впливу на статусне положення студента-психолога у групі. Представлено результати діагностичного дослідження щодо рівня тривожності та статусного положення у групі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-06-24
Номер
Розділ
Розділ III
Як цитувати
Психологічні особливості впливу тривожності на статусне положення студента-психолога в групі. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 132-135. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7227