Психологічні особливості впливу тривожності на статусне положення студента-психолога в групі

Автор(и)

  • Ганна Олегівна Янчевська Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7227

Ключові слова:

юнацький вік, тривожність, статусне положення, студенти-психологи

Анотація

У статті подано стислий теоретичний огляд літератури з проблеми тривожності та її впливу на статусне положення студента-психолога у групі. Представлено результати діагностичного дослідження щодо рівня тривожності та статусного положення у групі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Олегівна Янчевська, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка психолого-педагогічного факультету; науковий керівник: Шило Оксана Сергіївна, асистент кафедри практичної психології

Завантаження

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Психологічні особливості впливу тривожності на статусне положення студента-психолога в групі. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 132-135. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7227