Розвиток мислення засобами творчої гри в умовах ГПД

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Маринюк , КЗ НВК «ДНЗ-ЗОШ» № 291

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7230

Ключові слова:

початкова освіта, група подовженого дня, гра, творчі ігри, дидактичні ігри, творче мислення

Анотація

У статті представлено аналіз розвивального потенціалу групи подовженого дня як форми навчально˗виховного процесу у початковій школі. Авторка наголошує на ключовому місці гри в умовах роботи групи продовженого дня. Обґрунтовує її роль у розвитку творчої компетентності, критичного мислення, комунікативності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Володимирівна Маринюк, афіліація , КЗ НВК «ДНЗ-ЗОШ» № 291

    вихователь ГПД, вихователь І категорії

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV