Особливості виховання дітей з вадами мовлення
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7234Ключові слова:
молодший шкільний вік, навчально-˗виховний процес, вади мовлення, комунікативні навички, інтерактивний профільАнотація
Стаття присвячена означенню специфіки організації у початковій ланці освіти психолого˗педагогічного супроводу дітей із вадами мовлення. Авторка окреслила суть проблеми навчання і виховання дітей початкової школи з вадами мовлення, систематизувала форми роботи, що сприяють розвитку усного і писемного мовлення.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Особливості виховання дітей з вадами мовлення. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 173-176. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7234