Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7236Ключові слова:
гуманізація, гуманізація педагогічної діяльності, комунікативно спрямоване навчання, комунікативна задача, ігрове моделюванняАнотація
У статті обґрунтовується актуальність проблеми гуманізації освіти, визначається сутність, зміст і особливості комунікативно спрямованого навчання як умови гуманізації педагогічної діяльності, розкривається технологія його організації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 180-187. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7236