Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності

Автор(и)

  • І.С. Шкварла ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7236

Ключові слова:

гуманізація, гуманізація педагогічної діяльності, комунікативно спрямоване навчання, комунікативна задача, ігрове моделювання

Анотація

У статті обґрунтовується актуальність проблеми гуманізації освіти, визначається сутність, зміст і особливості комунікативно спрямованого навчання як умови гуманізації педагогічної діяльності, розкривається технологія його організації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2018-09-17

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Комунікативно спрямоване навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності. (2018). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 8, 180-187. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i0.7236