Порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками

Автор(и)

  • С.А. Прахова , НТМЛ № 16

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7531

Ключові слова:

порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками

Анотація

У зв’язку з загостренням соціально-економічних та політичних проблем в сучасній Україні, особливої актуальності набуває питання соціальної адаптації підростаючого покоління до нестабільних умов сьогодення, насичених фрустраційними ситуаціями, коли унеможливлена безперешкодна реалізація значущих цілей та життєвих планів особистості. Одним з яскравих показників дезадаптованості людини є підвищений рівень тривожності, яскраві ознаки якої можна зустріти у дітей різних вікових категорій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С.А. Прахова, афіліація , НТМЛ № 16

    вчитель історії

Посилання

Дерманова И.Б. / Диагностика эмоционально-нравственного развития / И.Б. Дерманова – СПб.: Издательство „Речь”, 2002. – 176 с.

Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная динамика / А.М. Прихожан. – Воронеж: НПО «МОДЭК», 2000. – 304 с.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Порівняльний аналіз особливостей переживання тривожності дітьми молодшого шкільного віку та підлітками. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 166-170. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7531