Проблеми фахової підготовки практичних психологів у контексті професійного становлення

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Токарева Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7535

Ключові слова:

проблеми фахової підготовки практичних психологів у контексті професійного становлення

Анотація

Реформування культурно-освітнього простору України зумовлює необхідність переосмислення вимог до професійної підготовки спеціалістів в умовах гуманізації освітнього простору, мобільності науки й освіти, посилення педагогічної інноватики на фоні конкуренції освітніх закладів. Реорганізація існуючих педагогічних систем передбачає зокрема перехід від тоталітарної уніфікації, усталених стереотипів, неефективних шаблонів до творчої ініціативи й індивідуальної відповідальності педагогів у проектуванні й організації педагогічного процесу, орієнтованого на формування готовності людей до гнучкої поведінки, пошукової активності, спрямованої на задоволення потреби у новій інформації, у розширенні власного досвіду.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Миколаївна Токарева, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    завідуюча кафедри загальної і вікової психології, кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Леонтьев Д.А. Тест жизнестойкости/ Д.А.Леонтьев, Е.И.Рассказова. – М.: Смысл, 2006. – 63с.

Максименко С.Д. Ґенеза здійснення особистості/ Сергей Дмитриевич Максименко – К.: ТОВ «КММ», 2006. – 240с.

Холодная М. А. Психологический статус когнитивных стилей: предпочтения или «другие» способности?// Психологический журнал. – 1996.- №1. С.61-70.

Холодная М.А. Психология интеллекта. Парадоксы исследования / Марина Александровна Холодная – СПб.: Питер, 2002 – 272с.

Завантаження

Опубліковано

2022-06-27

Номер

Розділ

Розділ III

Як цитувати

Проблеми фахової підготовки практичних психологів у контексті професійного становлення. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 191-199. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7535