Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Authors

  • С.В. Дашковська , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444

Keywords:

психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу

Abstract

У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • С.В. Дашковська, , Криворізька загальноосвітня школа І˗ІІІ ступенів № 88

    вчитель географії

References

Відсутні посилання.

Published

2022-06-26

Issue

Section

Розділ IV

How to Cite

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 150-153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444