Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444Keywords:
психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого РогуAbstract
У географічній освіті розвиток пізнавального інтересу можливий через краєзнавчу складову. Краєзнавчий принцип навчання передбачає системне встановлення зв’язків певного шкільного курсу географії із тими знаннями, що здобувають учні у процесі безпосереднього дослідження краю. Наочне уявлення про географічні характеристики рідного краю сприяє освоєнню школярами географії інших районів країни або зарубіжжя.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Відсутні посилання.
Downloads
Published
2022-06-26
Issue
Section
Розділ IV
How to Cite
Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавального інтересу школярів до вивчення туристичних ресурсів Кривого Рогу. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 4, 150-153. https://doi.org/10.31812/psychology.v4i.7444