Врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності

Authors

  • Ксенія Олександрівна Осіння Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7542

Keywords:

врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності

Abstract

Однією із основних задач реформи загальноосвітньої школи є підвищення ефективності навчання. Досвід педагогічної практики доводить, що зміст і організація навчальної діяльності не можуть бути прямо співвіднесені із її ефективністю; обов’язково мають бути враховані особливості суб’єктів цієї діяльності – учнів, а також вчителя, який здійснює цю діяльність. Означені положення обумовлюють значущість індивідуального підходу в організації навчального процесу у сучасних закладах освіти. Адже добре поставлена методика навчання може призвести до нівелювання індивідуальних відмінностей лише відносно нижнього порогу досягнень. Високий же рівень знань, умінь, навичок вимагає сформованості своєрідних способів дій, що визначаються індивідуально-типологічними особливостями людини [1, с.71].

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Ксенія Олександрівна Осіння, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    студентка педагогічного факультету, науковий керівник: Токарева Наталія Миколаївна, доцент, к.психол.н., доцент

References

Акимова М.К., Козлова В.Т. Учет психологических особенностей учащихся в процес се обучения // Вопросы психологи. – 1988. - №6. – С.71-77.

Машков В.Н. Дифференциальная психология человека. – СПб.: Питер, 2008. (серия «Учебное пособие»).

Психологический словарь / Под ред. В.П.Зинченко, Б.Г.Мещерякова. – М.: Педагогика-Пресс, 1997.

Русалов В.М. О природе темперамента и его месте в структуре индивидуальных свойств человека.// Вопросы психологии. – 1985 - №1 – С.19-31.

Published

2022-06-27

Issue

Section

Розділ IV

How to Cite

Врахування нейродинамічного стереотипу поведінки школярів при організації пізнавальної діяльності. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 240-244. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7542