Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Authors

  • Марина Сергіївна Лінецька Kryvyi Rih State Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552

Keywords:

особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях

Abstract

В педагогічній роботі перед вчителем найбільш гостро постає питання управління діяльністю учня. При вирішенні даної проблеми вчитель повинен вміти приймати точку зору учня, ставити себе на його місце, імітувати його судження, розуміти, як учень сприймає ситуацію, що склалася навколо нього.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

  • Марина Сергіївна Лінецька, Kryvyi Rih State Pedagogical University

    студентка фізико-математичного факультету, науковий керівник: Устименко Світлана Федорівна, доцент, к.психол.н.

References

Психологический словарь/ Под. ред. А.В. Петровського, М.Г. Ярошевского. М. – 1990. – 494 с.

Гришина Н.В. Психология конфликта. СПб. – 2002. – 464 с.

Рыбакова М.М. Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. М. «Просвещение» – 1991. – 126 с.

Пов’якель Н. Психологія вирішення педагогічних конфліктів. К.: «Шкільний світ» – 2008. – 118 с.

Published

2022-06-27

Issue

Section

Розділ V

How to Cite

Особливості використання учнями стратегій захисту у конфліктних ситуаціях. (2022). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 288-292. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7552