Peculiarities of educational motivation of students in conditions of increasing the share of distance learning as part of combined

Authors

  • Олена Ткаченко , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Ольга Тураєва , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7669

Keywords:

motive, hierarchy of motives, combined learning, distance learning, motivational factors, learning motivation

Abstract

Стаття присвячена проблемi навчальної мотивацiї
студентiв, що визнається науковцями як одна з прiоритетних в умовах
сучасних трансформацiй української освiти. На основi теоретичного
аналiзу окреслено специфiку комбiнованого навчання як форми
органiзацiї освiтнього процесу — одного з провiдних чинникiв
навчальної мотивацiї. Особливу увагу було придiлено розгляду
впливу на мотивацiю студентiв збiльшення частки дистанцiйних форм
навчання у складi комбiнованого. Здiйснено перевiрку гiпотези щодо
змiни мотивацiї до навчання через збiльшення дистанцiйних форм в
освiтньому процесi. Представлено результати дiагностики особливостей
навчальної мотивацiї студентiв Криворiзького педагогiчного
унiверситету, а також результати порiвняльного аналiзу отриманих
даних iз результатами аналогiчних дослiджень мотивацiї навчальної
дiяльностi студентiв iнших закладiв вищої освiти України в перiод до
iнтенсифiкацiї впровадження дистанцiйних форм навчання. Визначено
особливостi iєрархiї мотивiв у дослiджуваних групах, специфiку
провiдних мотивiв до навчання, мiсце пiзнавальних i професiйних
мотивiв, якi можна розглядати як позитивний фактор професiйного
становлення здобувачiв освiти. Окреслено перспективи подальших
наукових пошукiв.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Олена Ткаченко, , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук, доцент
    доцент кафедри загальної та вiкової психологiї
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

  • Ольга Тураєва, , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студентка фiзико-математичного факультету
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

References

Published

2023-05-11

Issue

Section

Розділ III

How to Cite

Peculiarities of educational motivation of students in conditions of increasing the share of distance learning as part of combined. (2023). Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 13, 97-108. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7669