Особливості психолінгвістичного освіти в Німеччині: поезія культури слова

Автор(и)

  • Галина Миколаївна Логінова Ukrainian Free University (Munich, Germany) , Украинский свободный университет (Мюнхен, Германия) , Український вільний університет (Мюнхен, Німеччина)

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.1036

Ключові слова:

психолінгвістика, виховний процес, міжкультурна комунікація, ментальна символіка, лінгвокультурного простір

Анотація

Статтю присвячено проблемі репрезентації психолінгвістичного освіти в Німеччині. Психолінгвістичний вимір є неодмінним інструментом поезії, оскільки він заявляє поетичний діалог як спосіб життя та спілкування між представниками різних культур, виявляючи ментальні особливості сприйняття різноманітної картини світу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Галина Миколаївна Логінова, афіліація Ukrainian Free University (Munich, Germany), Украинский свободный университет (Мюнхен, Германия), Український вільний університет (Мюнхен, Німеччина)

    доктор філологічних наук, професор кафедри філології 

Завантаження

Опубліковано

2017-12-22

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу

Як цитувати

Особливості психолінгвістичного освіти в Німеччині: поезія культури слова. (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 10, 130-142. https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.1036