Особливості психолінгвістичного освіти в Німеччині: поезія культури слова

Автор(и)

  • Галина Миколаївна Логінова Український вільний університет (Мюнхен, Німеччина)

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.1036

Ключові слова:

психолінгвістика, виховний процес, міжкультурна комунікація, ментальна символіка, лінгвокультурного простір

Анотація

Статтю присвячено проблемі репрезентації психолінгвістичного освіти в Німеччині. Психолінгвістичний вимір є неодмінним інструментом поезії, оскільки він заявляє поетичний діалог як спосіб життя та спілкування між представниками різних культур, виявляючи ментальні особливості сприйняття різноманітної картини світу.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 114 / PDF downloads: 93

Біографія автора

Галина Миколаївна Логінова, Український вільний університет (Мюнхен, Німеччина)

доктор філологічних наук, професор кафедри філології 

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-22

Як цитувати

Логінова, Г. М. (2017). Особливості психолінгвістичного освіти в Німеччині: поезія культури слова. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 10, 130–142. https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.1036

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу