Творча мова в рекламі (на основі туристичної реклами в англійській мові)

Автор(и)

  • Хаяла Ахмедова докторант кафедри англійської мови Азербайджанський університет туризму і менеджменту (М.Баку)

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1061

Ключові слова:

advertising, metaphor, pun, alliteration, hyperbola, antithesis, rhyme, occasionalism, repetition, personification, oxymoron

Анотація

Творча мова в рекламі це один із способів зробити мову реклами привабливою. Фігури мови широко використовуються в друкованій рекламі. Можна показати метафору, каламбур, оксюморон, гіперболу, метонімію, іронію та інші засоби художньої виразності,
які використовуються в рекламі. Засоби художньої виразності використовуються в рекламі для того, щоб текст реклами краще запам’ятовувався.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 131 / PDF downloads: 90

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Ахмедова, Х. (2017). Творча мова в рекламі (на основі туристичної реклами в англійській мові). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 9, 5–12. https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1061

Номер

Розділ

Поетика літератур світу