Творча мова в рекламі (на основі туристичної реклами в англійській мові)
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1061Ключові слова:
advertising, metaphor, pun, alliteration, hyperbola, antithesis, rhyme, occasionalism, repetition, personification, oxymoronАнотація
Творча мова в рекламі це один із способів зробити мову реклами привабливою. Фігури мови широко використовуються в друкованій рекламі. Можна показати метафору, каламбур, оксюморон, гіперболу, метонімію, іронію та інші засоби художньої виразності,
які використовуються в рекламі. Засоби художньої виразності використовуються в рекламі для того, щоб текст реклами краще запам’ятовувався.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 157
/ PDF downloads: 110
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-06-30
Як цитувати
Ахмедова, Х. (2017). Творча мова в рекламі (на основі туристичної реклами в англійській мові). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 9, 5–12. https://doi.org/10.31812/world_lit.v9i0.1061
Номер
Розділ
Поетика літератур світу