Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063Ключові слова:
документалістика, есхатологізм, екзистенціалізм, типологічні збігиАнотація
У статті на прикладі оповідання Роллана Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» розглянуто катастрофізм як літературне ідейно-стильове явище. Системно і комплексно проаналізовано тенденції та засоби мистецького втілення катастрофізму, передусім, його технократичної модифікації. Розкрито семантико-структурні трансформації, екзистенційні модуси й авторські інтенції, каталізатором яких став катастрофізм. Вказано на типологічну спорідненість форм художнього зображення в оповіданні Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» та творах чорнобильської тематики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2017-01-30
Номер
Розділ
Поетика літератур світу
Як цитувати
Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ». (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 23-33. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063