Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063Ключові слова:
документалістика, есхатологізм, екзистенціалізм, типологічні збігиАнотація
У статті на прикладі оповідання Роллана Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» розглянуто катастрофізм як літературне ідейно-стильове явище. Системно і комплексно проаналізовано тенденції та засоби мистецького втілення катастрофізму, передусім, його технократичної модифікації. Розкрито семантико-структурні трансформації, екзистенційні модуси й авторські інтенції, каталізатором яких став катастрофізм. Вказано на типологічну спорідненість форм художнього зображення в оповіданні Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» та творах чорнобильської тематики.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 149
/ PDF downloads: 113
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-01-30
Як цитувати
Дзюба, Т. А. (2017). Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ». Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 23–33. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063
Номер
Розділ
Поетика літератур світу