Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ»

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліївна Дзюба Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063

Ключові слова:

документалістика, есхатологізм, екзистенціалізм, типологічні збіги

Анотація

У статті на прикладі оповідання Роллана Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» розглянуто катастрофізм як літературне ідейно-стильове явище. Системно і комплексно проаналізовано тенденції та засоби мистецького втілення катастрофізму, передусім, його технократичної модифікації. Розкрито семантико-структурні трансформації, екзистенційні модуси й авторські інтенції, каталізатором яких став катастрофізм. Вказано на типологічну спорідненість форм художнього зображення в оповіданні Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» та творах чорнобильської тематики.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 128 / PDF downloads: 96

Біографія автора

Тетяна Анатоліївна Дзюба, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-30

Як цитувати

Дзюба, Т. А. (2017). Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ». Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 23–33. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063

Номер

Розділ

Поетика літератур світу