Вивчення інтимної лірики в старших класах на засадах ноосферної освіти

Автор(и)

  • Світлана Дмитрівна Васюта НВК № 19 м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1157

Ключові слова:

ліричний твір, художній образ, методи і прийоми, ноосферна освіта, образон

Анотація

У статті обґрунтовуються сучасні методи і прийоми аналізу ліричного твору у зв’язку з психологією та опорою на природовідповідний принцип формування цілісного  мислення(логічного й образно-інтуїтивного) із використанням усіх каналів сприйняття, що якісно впливає на розвиток афективної та когнітивної сфер школяра і забезпечує відтворення навчального матеріалу на творчому рівні; репрезентується  авторська таблиця М. Рильський «Яблука доспіли…» із застосуванням нових підходів до вивчення поезії на засадах ноосферної освіти, ціллю якої є створеннянавчального мислеобраза як мікроструктури знання з предмета, закладання його в довготривалу пам’ять учня для подальшого користування вже новим мисленнєвим образом.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 154 / PDF downloads: 220

Біографія автора

Світлана Дмитрівна Васюта, НВК № 19 м. Рівне

кандидат педагогічних наук, учитель-методист

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-30

Як цитувати

Васюта, С. Д. (2017). Вивчення інтимної лірики в старших класах на засадах ноосферної освіти. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 226–234. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1157

Номер

Розділ

Духовність літератур світу