Художня «ідентичність» поетичного твору в «жіночому» і «чоловічому» листі

Автор(и)

  • С. В. Колядка , Yakub Kolas and Yanka Kupala Institute of Language and Literature National Academy of Sciences of the Republic of Belarus , Институт языка и литературы имени Якуба Коласа и Янки Купалы НАН Республики Беларусь , Інститут мови і літератури імені Якуба Коласа і Янки Купали НАН Республіки Білорусь

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2260

Ключові слова:

чоловіче та жіноче письмо

Анотація

У статті розглядаються способи організації поетичного тексту на лек-сико-семантичному рівні, який постав як його «формальна ідентичність». Автор аналізує особливості чоловічого й жіночого стилів, які утворюють моделі чоло-вічого й жіночого письма. У якості об’єкта і предмета вивчення виступає сучас-на поезія.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. В. Колядка, афіліація , Yakub Kolas and Yanka Kupala Institute of Language and Literature National Academy of Sciences of the Republic of Belarus, Институт языка и литературы имени Якуба Коласа и Янки Купалы НАН Республики Беларусь, Інститут мови і літератури імені Якуба Коласа і Янки Купали НАН Республіки Білорусь

    кандидат філологічних наук, доцент

     

Завантаження

Опубліковано

2013-04-12

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу

Як цитувати

Художня «ідентичність» поетичного твору в «жіночому» і «чоловічому» листі. (2013). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 1, 95-112. https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2260