Модуси художності поезії Михайла Драй-Хмари

Основний зміст статті

Лідія Кавун

Анотація

У статті розглянуто модуси художності та проблеми співвідношення між семантикою поетичного тексту Михайла Драй-Хмари й позатекстовою реальністю. Проаналізовано поезію, яка ввійшла до збірки «Проростень». Зазначено, що у поетичних текстах М.Драй-Хмари переплітається трагічна та елегійна художня модальність, однак переважає елегійний модус художності (“Наставила шовкових кросен”, “Вона живе і нині“, “Серпневий прохолонув вар…” та ін.). Елегійний герой поета зі свого суб’єктивного  “кутка” любується не собою, не своєю суб’єктивністю, а своїм життям, його незворотністю, індивідуальною вписаністю в об’єктивну картину всезагального життєустрою.


Проаналізовано поетику українського неокласика і резюмовано, що це є семантична поетика, в основі якої лежить творення “нових смислів”.

Деталі статті

Як цитувати
Кавун, Л. (2020). Модуси художності поезії Михайла Драй-Хмари. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 14, 48-55. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/world_lit/article/view/3793
Розділ
Поетика літератур світу
Біографія автора

Лідія Кавун, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

доктор філологічних наук, професор, кафедрa української літератури і компаративістики

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.