Гіперреальність постмодерного наративу в романі «Перверзія» Юрія Андруховича
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3794Ключові слова:
постмодернізм, гіперреальність, симулякр, оповідь, наратор, фокалізація, дискурс, наративна дистанціяАнотація
У статті розглянуто явище гіперреальності в постмодерному романі Юрія Андруховича «Перверзія». Гіперреальність у тексті оприявнена в ефекті «віртуальної», симулятивної реальності. Автор стирає грані між реальним і уявним та створює умовні світи, котрі переплітаються між собою. Також гіперреальність простежується в епізодах, що ілюструють симуляцію стосунків між персонажами роману: нереальність реально показаних відносин, де комунікація між людьми не відбувається, бо за словами немає дійсної глибини почуттів. Ефект гіперреальності у постмодерному тексті досягається за рахунок того, що сама розповідна стратегія автора спричиняє розмитість межі між фантазією і реальністю, справжнім і симульованим.
##plugins.generic.paperbuzz.metrics##
##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 248
/ PDF downloads: 154
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-20
Як цитувати
Коваленко, К. (2020). Гіперреальність постмодерного наративу в романі «Перверзія» Юрія Андруховича. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 14, 56–64. https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3794
Номер
Розділ
Поетика літератур світу