Артбук «Мороки» О. Михеда: специфіка синтезу вербального та візуального образів

Автор(и)

  • Світлана Підопригора Чорноморський національний університет імені Петра Могили

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3797

Ключові слова:

візуальна література, візуальний наратив, артбук, інтермедіальний синтез, ілюстрація, фотоколаж

Анотація

У статті досліджується специфіка художнього синтезу вербального та візуального образів в збірці «Мороки» О. Михеда. Акцентовано, що збірка «Мороки» сконструйована як артбук. Однак книгу автор наповнює не фотоколажами та авторськими малюнками, як спостерігаємо у артбуках Ю. Іздрика та М. Бабака, а картинами художниці Софії Мельник. Картини вирізняються експресіоністичністю, що підсилює гіпертрофовану напругу переживань та емоцій людей у кризових ситуаціях зламу усталеної картини світу.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.sourceName.pdf##
238
Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202625
|
Abstract views: 254 / PDF downloads: 238

Біографія автора

Світлана Підопригора, Чорноморський національний університет імені Петра Могили

доктор філологічних наук, доцент, в. о. завідувача кафедри журналістики

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-20

Як цитувати

Підопригора, С. (2020). Артбук «Мороки» О. Михеда: специфіка синтезу вербального та візуального образів. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 14, 65–73. https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3797

Номер

Розділ

Поетика літератур світу