Художня трансформація герменевтичних концепцій Мартіна Гайдеггера у ліриці Ігоря Римарука

Автор(и)

  • Ніна Анісімова Бердянський державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3808

Ключові слова:

лірика, стилет, стилос, герменевтичні концепції, ліричний суб’єкт, мотив, метафоричний образ

Анотація

У статті проаналізовано мотив творчості та образ Поета у ліриці представника поетичного покоління 1980-х років Ігоря Римарука. Теоретичною основою дослідження обрано герменевтичні концепції Мартіна Гайдеґґера, висловлені ним у працях «Навіщо поети?», «Гельдерлін і сутність поезії». Простежено драматичні колізії і внутрішні конфлікти мотиву творчості у поетичних збірках І. Римарука, зумовлені міфологемою «проклятого поета», що має давні традиції в українській літературі. Аналізується художня самобутність поетичних текстів. Визначається естетична оригінальність філософських мотивів на матеріалі поетичних збірок І.Римарука «Сльоза Богородиці», «Божественний вітер».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ніна Анісімова, афіліація Бердянський державний педагогічний університет

    доктор філологічних наук, професор, кафедри української та зарубіжної літератури і порівняльного

    літературознавства

Завантаження

Опубліковано

2020-02-20

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу

Як цитувати

Художня трансформація герменевтичних концепцій Мартіна Гайдеггера у ліриці Ігоря Римарука. (2020). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 14, 97-109. https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3808