Художня трансформація герменевтичних концепцій Мартіна Гайдеггера у ліриці Ігоря Римарука
DOI:
https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3808Ключові слова:
лірика, стилет, стилос, герменевтичні концепції, ліричний суб’єкт, мотив, метафоричний образАнотація
У статті проаналізовано мотив творчості та образ Поета у ліриці представника поетичного покоління 1980-х років Ігоря Римарука. Теоретичною основою дослідження обрано герменевтичні концепції Мартіна Гайдеґґера, висловлені ним у працях «Навіщо поети?», «Гельдерлін і сутність поезії». Простежено драматичні колізії і внутрішні конфлікти мотиву творчості у поетичних збірках І. Римарука, зумовлені міфологемою «проклятого поета», що має давні традиції в українській літературі. Аналізується художня самобутність поетичних текстів. Визначається естетична оригінальність філософських мотивів на матеріалі поетичних збірок І.Римарука «Сльоза Богородиці», «Божественний вітер».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2020-02-20
Номер
Розділ
Ментальність літератур світу
Як цитувати
Художня трансформація герменевтичних концепцій Мартіна Гайдеггера у ліриці Ігоря Римарука. (2020). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 14, 97-109. https://doi.org/10.31812/world_lit.v14i0.3808