Література для дітей та юнацтва: проблеми методології дослідження

Автор(и)

  • Тетяна Богданівна Качак ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.61

Ключові слова:

література для дітей та юнацтва, методологія, філологічний підхід, літературознавча інтерпретаційна стратегія, мультидисциплінарна інтерпретаційна стратегія

Анотація

У статті висвітлено проблему формування в українському літературознавстві  методології дослідження літератури для дітей та юнацтва. Маргарита Славова подає чотири основні підходи як напрямки теорії дитячої літератури: педагогічний, психологічний, аналіз літератури для дітей у контексті рецептивної естетики та культурології. У статті розглянуто філологічний та інші критичні підходи (наратологічний, рецептивно-естетичний, компаративний), які практикували у наукових дослідження українські літературознавці. Детально охарактеризовано літературознавчу, дидактичну та мультидисциплінарну інтерпретаційні стратегії та ефективність їх інструментарію у дослідженні художніх текстів для дітей та юнацтва.

##plugins.generic.paperbuzz.metrics##

##plugins.generic.paperbuzz.loading##
Abstract views: 223 / PDF downloads: 538

Біографія автора

Тетяна Богданівна Качак, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

кандидат філологічних наук, докторант кафедри української літератури

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-22

Як цитувати

Качак, Т. Б. (2017). Література для дітей та юнацтва: проблеми методології дослідження. Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 10, 22–34. https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.61

Номер

Розділ

Поетика літератур світу