Література для дітей та юнацтва: проблеми методології дослідження

Автор(и)

  • Тетяна Богданівна Качак SIHE "Vasyil Stefanyk Prykarpatskyi National University" , ГВУЗ "Прикарпатский национальный университет имени Василия Стефаныка" , ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.61

Ключові слова:

література для дітей та юнацтва, методологія, філологічний підхід, літературознавча інтерпретаційна стратегія, мультидисциплінарна інтерпретаційна стратегія

Анотація

У статті висвітлено проблему формування в українському літературознавстві  методології дослідження літератури для дітей та юнацтва. Маргарита Славова подає чотири основні підходи як напрямки теорії дитячої літератури: педагогічний, психологічний, аналіз літератури для дітей у контексті рецептивної естетики та культурології. У статті розглянуто філологічний та інші критичні підходи (наратологічний, рецептивно-естетичний, компаративний), які практикували у наукових дослідження українські літературознавці. Детально охарактеризовано літературознавчу, дидактичну та мультидисциплінарну інтерпретаційні стратегії та ефективність їх інструментарію у дослідженні художніх текстів для дітей та юнацтва.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Богданівна Качак, афіліація SIHE "Vasyil Stefanyk Prykarpatskyi National University", ГВУЗ "Прикарпатский национальный университет имени Василия Стефаныка", ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

    кандидат філологічних наук, докторант кафедри української літератури

Завантаження

Опубліковано

2017-12-22

Номер

Розділ

Поетика літератур світу

Як цитувати

Література для дітей та юнацтва: проблеми методології дослідження. (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 10, 22-34. https://doi.org/10.31812/world_lit.v10i0.61