Дослідження світоглядних позицій автора як засіб впливу на особистість школяра

Автор(и)

  • Ж. М. Свірська , Kryvyi Rih Pedagogical Institute, SIHE “Kryvyi Rih National University” , КПИ ГBУЗ «Криворожский национальный университет» , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2265

Ключові слова:

автор, читач

Анотація

У статті йдеться про особливості використання на уроках літератури документальної спадщини українських письменників як важливої тематико-естетичної та етичної ділянки їхнього творчого набутку. Мемуаристика, за-стосована на уроках творчої біографії, значно скорочує відстань між письмен-ником і читачем, допомагає «впритул» наблизитися до автора, побачити його як людину, відчути епоху, у якій жив митець, зрозуміти перебіг суспільних подій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ж. М. Свірська, афіліація , Kryvyi Rih Pedagogical Institute, SIHE “Kryvyi Rih National University”, КПИ ГBУЗ «Криворожский национальный университет», Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філологічних наук, доцент,

     

Завантаження

Опубліковано

2013-04-12

Номер

Розділ

Ментальність літератур світу

Як цитувати

Дослідження світоглядних позицій автора як засіб впливу на особистість школяра. (2013). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 1, 159-167. https://doi.org/10.31812/world_lit.v1i0.2265