Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ»

Автор(и)

  • Тетяна Анатоліївна Дзюба Chernihiv K. D. Ushinskyi Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education , Черниговский областной институт последипломного педагогического образования имени К. Д. Ушинского , Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063

Ключові слова:

документалістика, есхатологізм, екзистенціалізм, типологічні збіги

Анотація

У статті на прикладі оповідання Роллана Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» розглянуто катастрофізм як літературне ідейно-стильове явище. Системно і комплексно проаналізовано тенденції та засоби мистецького втілення катастрофізму, передусім, його технократичної модифікації. Розкрито семантико-структурні трансформації, екзистенційні модуси й авторські інтенції, каталізатором яких став катастрофізм. Вказано на типологічну спорідненість форм художнього зображення в оповіданні Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ» та творах чорнобильської тематики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Анатоліївна Дзюба, афіліація Chernihiv K. D. Ushinskyi Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education, Черниговский областной институт последипломного педагогического образования имени К. Д. Ушинского, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

    доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання

Завантаження

Опубліковано

2017-01-30

Номер

Розділ

Поетика літератур світу

Як цитувати

Катастрофізм художнього простору оповідання Р. Сейсенбаєва «День, коли обвалився світ». (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 23-33. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1063

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають