Вивчення інтимної лірики в старших класах на засадах ноосферної освіти

Автор(и)

  • Світлана Дмитрівна Васюта NSC № 19 Rivne City , УВК № 19 г. Ровно , НВК № 19 м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1157

Ключові слова:

ліричний твір, художній образ, методи і прийоми, ноосферна освіта, образон

Анотація

У статті обґрунтовуються сучасні методи і прийоми аналізу ліричного твору у зв’язку з психологією та опорою на природовідповідний принцип формування цілісного  мислення(логічного й образно-інтуїтивного) із використанням усіх каналів сприйняття, що якісно впливає на розвиток афективної та когнітивної сфер школяра і забезпечує відтворення навчального матеріалу на творчому рівні; репрезентується  авторська таблиця М. Рильський «Яблука доспіли…» із застосуванням нових підходів до вивчення поезії на засадах ноосферної освіти, ціллю якої є створеннянавчального мислеобраза як мікроструктури знання з предмета, закладання його в довготривалу пам’ять учня для подальшого користування вже новим мисленнєвим образом.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Дмитрівна Васюта, афіліація NSC № 19 Rivne City, УВК № 19 г. Ровно, НВК № 19 м. Рівне

    кандидат педагогічних наук, учитель-методист

Завантаження

Опубліковано

2017-01-30

Номер

Розділ

Духовність літератур світу

Як цитувати

Вивчення інтимної лірики в старших класах на засадах ноосферної освіти. (2017). Літератури світу: поетика, ментальність і духовність, 8, 226-234. https://doi.org/10.31812/world_lit.v8i0.1157

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають