Фiлософiя освiти Дж. Дьюї та Дж. Брунера: до проблеми лiнгвiстичної компетентностi

Автор(и)

  • Galyna Baluta Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/apd.v0i18.7

Ключові слова:

лiнгвiстична компетентнiсть, мова, комунiкацiя, освiтня парадигма, освiтня культура

Анотація

У статтi дослiджуються фiлософськi аспекти лiнгвiстичної компетентностi як прiоритетної цiнностi освiтньої культури в iдеях та аргументах Дж. Дьюї i Дж. Брунера.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Galyna Baluta, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат фiлософських наук, доцент кафедри фiлософiї Криворiзького державного педагогiчного унiверситету, м. Кривий Рiг.

Завантаження

Опубліковано

04.11.2017

Номер

Розділ

IСТОРIЯ ФIЛОСОФIЇ ТА СУЧАСНІСТЬ

Як цитувати

Фiлософiя освiти Дж. Дьюї та Дж. Брунера: до проблеми лiнгвiстичної компетентностi. (2017). Актуальні проблеми духовності, 18, 31-41. https://doi.org/10.31812/apd.v0i18.7

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають