Міжпредметна інтеграція на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів

Автор(и)

  • О.С. Ізмайлова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6437

Анотація

У даній статті ми розглянемо особливості застосування міжпредметної інтеграції щодо формування екологічної культури молодших школярів на уроках природознавства. В умовах сьогодення гостро постали перед людством екологічні проблеми: забруднення ґрунтів, повітря, водойм токсичними відходами, зникнення значної частини видів рослин та тварин, озонові діри та ін. Головною причиною усіх негараздів природи була і є безвідповідальна діяльність людини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 43 / PDF downloads: 29

Біографія автора

О.С. Ізмайлова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

студентка психолого-педагогічного факультету

Посилання

Іванова О. Формування екологічної культури / О. Іванова // Початкова школа. - 1998. - №8. - С. 40-42.

Інтегровані уроки: 1-4 класи / упоряд. Т.В. Бишова - К.: Шкільний світ, 2011. - 112 с.

Чекіна О. Ю. Інтегровані уроки у початковій школі. - 2-ге вид. - Х.: вид. група «Основа», 2008. - 192 с.

Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання /Антоніна Христофор // Початкова школа. - 2007. - №°6. - С. 9-1

Downloads

Опубліковано

2015-12-14

Як цитувати

Ізмайлова, О. . (2015). Міжпредметна інтеграція на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів. Екологічний вісник Криворіжжя, 1, 127–129. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6437

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН