Екологічна паспортизація рослин як чинник еколого-краєзнавчої освіти

Автор(и)

  • Н.В. Гнілуша Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • В. Є. Раковенко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6882

Анотація

Зараз природа, як ніколи, потребує нашої уваги і пошани, а також охорони. Екологічна паспортизація є новим і перспективним методом екологічного виховання дітей. Вона реалізується в результаті безпосереднього спілкування з оточуючою природою рідного краю, її впливові на всі органи чуття. Внаслідок цього формується позитивна емоційна сфера передусім у тих дітей, котрі до цього зовсім не цікавилися природою і не мали особливого потягу до спілкування з нею.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Н.В. Гнілуша, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук,доцент

  • автор В. Є. Раковенко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студентка природничого факультету

Посилання

Гнілуша Н.В. Еколого-краєзнавчий практикум (комплексне дослідження лісових екосистем) / Н.В. Гнілуша. - Кривий Ріг. - 2002. - 27 с.

Горышина Т.К. Экология растений / Т.К. Горышина - М.: Высш. шк., 2004. - 368 с.

Дідух Я.П. Екологічна стежка (методика, організація, характеристика модельної стежки „лісники”) / Під ред. Я.П. Дідуха. – Київ: Фітосоціоцентр, 2000. – 88 с.

Завантаження

Опубліковано

2018-04-12

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають