Місце біологічних фактів у системі знань учнів з екології людини у 9 класі

Authors

  • О.В. Комарова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6422

Abstract

Зміст шкільного курсу біології надзвичайно різноманітний, але в ньому можна виділити ті елементи, які складають стрижень біологічних знань. Це факти, поняття, закони та теорії. У даній статті розглянуто деякі питання методики вивчення учнями біологічних фактів під час опанування знаннями про екологію людини. Так, екологія людини - система знань, побудована на фундаменті вивчення особливостей біології людини в діалектичній єдності з її соціальними характеристиками. Згідно діючої шкільної програми з біології (2005 р.), у 9-му класі відсутня окрема тема «Екологія людини», зміст якої відбивав би наукові досягнення в галузі екології людини. Однак, всі теми курсу біології 9-го класу мають підґрунтя для формування у школярів уявлень про особливості взаємодії організму людини з навколишнім середовищем та соціальні аспекти її буття.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 46

Author Biography

О.В. Комарова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «КНУ»

доцент кафедри зоології, фізіології та валеології, кандидат педагогічних наук, доцент

References

Антипенко А.Е. Социологические аспекты экологии человека / А. Е. Антипенко // Человек в зеркале наук: труды методологического семинара «Человек». - Л.: Изд-во Ленинградского университета. - 1991. - С. 77-88.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. - К.: Либідь. - 1997.-425 с..

Комиссаров Б. Д. Методологические проблемы школьного биологического образования / Б. Д. Комиссаров. - М.: Просвещение. - 1991. - 160 с.

Published

2015-12-14

How to Cite

Комарова, О. . (2015). Місце біологічних фактів у системі знань учнів з екології людини у 9 класі. Ecological Bulletin of Kryvorizhzhya, 1, 111–115. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6422

Issue

Section

Environmental education and methods of teaching natural disciplines