Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Educational Dimension
Поточний випуск
Архіви
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 12 (2025)
Том 12 (2025)
Опубліковано:
2025-10-03
Статті
Using artificial intelligence tools for automating the assessment of future computer science teachers' work
Oleksandr M. Spazhev, Oksana V. Klochko
1–13
PDF (англійська)
Implementation of open educational resources in the context of student-centred approach
Ilona V. Batsurovska, Nataliia A. Dotsenko, Oleksandr O. Lymar, Olena A. Gorbenko, Viacheslav M. Kurepin
14-23
PDF (англійська)
Assessment of student-teachers' digital competencies across educational aspects: the current status and areas for improvement
Raymond Mutasingwa Bitegeko, Godlove Lawrent, Juhudi Cosmas
24–40
PDF (англійська)
Importance of learning styles in teaching and learning during the COVID-19 pandemic: A critical review of recent studies
Frank Angelo Pacala
41-52
PDF (англійська)
Strategies employed by the head teachers in the implementation of competence-based curriculum in public primary schools in Bagamoyo, Tanzania
Beatrice Mlenge, Asia Mbwebwe Rubeba, Huruma Olofea
53-56
PDF (англійська)
The musical-creative and pedagogical activity of Solomiya Krushelnytska: contribution to the development of Ukrainian music education
Valentyna V. Bielikova
67–74
PDF (англійська)
Ukraine as a field of conflict of linguistic and ethnic identities with didactic suggestions for German as a foreign or second language (DaF/DaZ)
Ingrid Hudabiunigg, Yuliya Kazhan
75-101
PDF (англійська)
Influence of sociocultural factors on the reading habits and well-being of postgraduate students
Williams E. Nwagwu, Francisca Uloaku Maxwell
102-132
PDF (англійська)
Stakeholders' perspectives on parental engagement in Tanzanian pre-primary schools: Exploring opportunities and challenges
Johnson Wilson Kojo, Abdallah Jacob Seni, Placidius Ndibalema
133-149
PDF (англійська)
Parents' demographic characteristics and their involvement in student retention in Kwimba District, Tanzania
Hadija Juma Mwinyi, Martanus Ochola Omoro, Florentina Nsolezi
150-169
PDF (англійська)
Pedagogical conditions for soft skills development in future officers: evidence from the National Guard of Ukraine during wartime
Mykhailo M. Medvid, Yuliia I. Medvid, Svitlana V. Mudra, Marek Storoška, Mykhailo M. Havryshchuk
170-185
PDF (англійська)
Assessing the influence of socio-demographic characteristics on teachers' resilience in Tanzania: A study of selected secondary schools in Morogoro Municipality
Edgar Costantine, Juma Saidi Mwinjuma, Joyce Nemes
186-203
PDF (англійська)
Мова
English
українська
Зробити подання
Зробити подання
Останні публікації