Екологічне виховання як засіб соціалізації учнів молодших класів під час уроків природознавства
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v1i0.6430Abstract
Сучасний період розвитку національної школи характеризується різноманітними пошуками шляхів удосконалення початкової освіти. Головними напрямами її реформування є досягнення нового, якісного рівня у вивченні базових навчальних предметів, у тому числі природознавства, яке включає систему інтегрованих знань з різних природничих наук про об'єкти і явища живої і неживої природи та взаємозв'язки і залежності між ними і на доступному рівні відображає цілісну науково-природничу картину світу і місце в ній людини. Як зазначено в проекті Концепції розвитку загальної середньої освіти, його зміст закладає фундамент формування наукового світогляду, стилю мислення, розвитку екологічного мислення. Але для розкриття ролі людини в пізнанні світу природи необхідно посилити практичний характер змісту природознавства, його екологічну спрямованість. Педагогічні спостереження, дані констатуючого етапу експерименту свідчать, що саме це питання не знайшли належного місця у шкільній практиці. Таким чином, актуальність і недостатній рівень розробки названої проблеми в теорії і практиці початкової освіти зумовили вибір теми дослідження: "Екологічне виховання як засіб соціалізації учнів молодших класів під час уроків природознавства".
Downloads
Metrics
References
Байбара Т.М. Методика навчання природознавства в початкових класах. Навч. Посібник // Т.М. Байбара. - К.: Веселка, 1998. - 334 с.
Душина И.В. Методика преподавания географии: Пособие для учителей и студентов педагогичных университетов и институтов // И.В. Душина, Г.А. Понурова. - М.: Просвещение, 1996. - 192 с.
Державний стандарт початкової загальної освіти. - К., 2000.
Закон України "Про загальну середню освіту". - К., 1999.
Концепція загальної середньої освіти. - К., 2001.