Актуальність питань сучасної культури екологічної безпеки та безпеки життєдіяльності для виховання молоді

Authors

  • Є.О. Вітюк ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»
  • М.О. Квітко ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6807

Abstract

Головним завданням екологічної безпеки та програми сталого розвитку є формування в людині свідомого та відповідального ставлення до особистої безпеки й безпеки оточуючого середовища [1, 2]. Будучи складовою частиною загальної культури, культура екологічної безпеки та виховання дбайливого ставлення до природних ресурсів повинна носити регульований характер, націлений на конкретний результат - обов’язкове виконання людиною норм поведінки в соціумі, що само по собі є категорією моральності. У зв’язку з цим виникає необхідність пошуку нових підходів, які дозволили б оптимізували процес вивчення проблем раціонального використання природних ресурсів з обов’язковою підтримкою правил безпеки життєдіяльності для безпечного існування в сучасних умовах.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 37

Author Biographies

Є.О. Вітюк, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

студентка факультету іноземних мов

М.О. Квітко, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

асистент кафедри зоології та методики навчання біології; керівник еколого-краєзнавчого гуртка КПНЗ «ЦДЮТГармонія»

References

Безпека життєдіяльності / Під ред. Я. Бедрія - Львів: Видавнича фірма “Афіша”, 1998 - 59 с.

Кушнір Н.І. Від екології душі - до екології природи (екологічне виховання учнів) / Н.І. Кушнір // Біологія. - 2010. - № 4. - С. 25

Крисак А.А. Екологічне виховання молоді / А.А. Крисак // Біологія. - 2009. - №16-18. - С. 44-51

Published

2016-12-14

How to Cite

Вітюк, Є. ., & Квітко, М. . (2016). Актуальність питань сучасної культури екологічної безпеки та безпеки життєдіяльності для виховання молоді. Ecological Bulletin of Kryvorizhzhya, 2, 126–127. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6807

Issue

Section

Environmental education and methods of teaching natural disciplines

Most read articles by the same author(s)