Використання сучасних мультимедійних засобів в організації та проведенні навчальних практик в процесі підготовки вчителя біології
DOI:
https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v3i.6887Abstract
Сучасні умови та розвиток технологій створюють нові специфічні умови організації навчального процесу у відповідності до нових стандартів. Мультимедійні засоби зайняли своє окреме місце в процесі навчання та доступу інформації. Доступність різних видів пристроїв з мобільним доступом до мережі Інтернет з технологіями 3G, LTE та EDGE дозволяють отримати доступ до всесвітньої мережі в будь якій точці де є покриття мережі оператора. Студенти отримують можливість користування спеціальними програмами та ресурсами, які дозволяють застосовувати їх для вирішення індивідуальних та групових завдань передбачених програмою польової практики. Актуальність дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні використання сучасних інформаційних технологій в організації та проведенні навчальних практик з ботаніки як засобу формування природоохоронного інтересу майбутніх вчителів біології.
Downloads
Metrics
References
Алексієнко С. Інноваційні технології навчання як засіб розвитку творчої активності учнів / С. Алексієнко // Біологія. Шкільний світ. -2010. -№ 10.- С . 2-5.
Білецька Н. Комп’ютерна підтримка формування основ наукового мислення в учнів під час вивчення біології / Н. Білецька // Рідна школа. - 2008. - № 7-8. - С. 53-56.
Дерябо С. Д. Экологическая педагогика и психология / С. Д. Дерябо, Левин В. А. - Ростов-н/Д. : Феникс, 1996. - 480 с.
Ильин Е. П. Мотивы человека: теория и методы изучения / Е. П. Ильин. - К. : Выща школа, 1998. - С.25-27.
Кобрюшко О. Проблематика формування природоохоронних інтересів у професійній підготовці вчителів біології / О. Кобрюшко // Вісник Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». - Черкаси, 2016. - Ч. 2. - С. 67-70.