Актуальність питань сталого розвитку та екологічної безпеки в процесі виховання молоді

Автор(и)

  • М.О. Квітко ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»
  • С.Г. Могір КЗШ №108
  • Н.П. Аврамчук КПНЗ «ЦДЮТГармонія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6802

Анотація

Концепція сталого розвитку (sustainable development) значною мірою є продовженням концепції ноосфери, сформульованої академіком В. Вернадським ще в першій половині ХХ ст. На думку вчених сьогодні сформовано декілька методологічних підходів до визначення сталості та сталого розвитку, проте найбільш визнаними і прийнятними є ті з них, які були викладені в Декларації Г. Брундтланд: «сталий розвиток - це такий розвиток, який задовольняє потреби нинішнього покоління і не ставить під загрозу можливість майбутніх поколінь задовольняти їх власні потреби» (WCED, 1987 р.). Історично концепція сталого розвитку пройшла шлях від дво- (еколого-економічного) до тривимірного (соціо- еколого-економічного) вимірювання. Формування нової моделі розвитку України на засадах сталості базується на принципах збалансованого функціонування трьох складових: економічної - забезпечення збалансованого з екологічними і соціальними вимогами ефективного розвитку виробництва; екологічної - відновлення та збереження стану природного середовища, що не шкодить здоров'ю людини і природним екосистемам; соціальної - поліпшення умов життєдіяльності й відтворення населення, поліпшення його генофонду, підвищення його рівня безпеки життєдіяльності (БЖД) і якості життя. У даній тріаді на сучасному етапі саме соціальний чинник став основоположним і провідним

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 41

Біографії авторів

М.О. Квітко, ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет»

асистент кафедри зоології та методики навчання біології

С.Г. Могір, КЗШ №108

вчитель-методист віщої категорії

Н.П. Аврамчук, КПНЗ «ЦДЮТГармонія»

методист-координатор еколого-натуралістичного напряму

Посилання

Комплексна програма реалізації на національному рів ні рішень, прийнятих на Всесвітньому саміті зі сталого розвитку на 20032015 рр.: Постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 р. № 634 // Офіційний вісник України. - 2003. - № 18. - С. 847.

Концепція державної регіональної політики: Постанова Кабінету Міністрів України від 02.07.2008 р. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http:// www.minregionbud.gov.ua/ index.php?id = 895.242

Концепція національної екологічної політики України на період до 2020 року: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 р

Ліпкан В.А. Безпекознавство: навч. посібник / В.А. Ліпкан. - К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2003. - 208 с.

Модернізація України - наш стратегічний вибір: Щорічне Послання Президента України до Верховної Ради. Режим доступу: http://www.president.gov.ua/news/shorichne-poslannyaprezidenta- ukrayini-do-verhovnoyi-radi-u-35412

Социально-экономический потенциал устойчивого развития: учебник / [под. ред. Л.Г. Мельника, Л. Хенса]. - Сумы: Университетская книга, 2007. - 120 с.

Сталий розвиток промислового регіону: соціальні аспекти. / О.Ф. Новікова, О.І. Амоша, В.П. Антонюк та ін.; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2012. - 534 с.

Downloads

Опубліковано

2016-12-14

Як цитувати

Квітко, М. ., Могір, С. ., & Аврамчук, Н. . (2016). Актуальність питань сталого розвитку та екологічної безпеки в процесі виховання молоді. Екологічний вісник Криворіжжя, 2, 118–121. https://doi.org/10.31812/ecobulletinkrd.v2i0.6802

Номер

Розділ

ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають