Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Educational Dimension
Поточний випуск
Архіви
Оголошення
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 8 (2023)
Том 8 (2023)
Опубліковано:
2023-06-16
Статті
Paediatric endocrinology curriculum content uniformity across medical schools in Southern Nigeria - Lecturers' report
Iroro Enameguolo Yarhere, Tudor I. Chinnah
1-18
PDF (англійська)
Distance learning expert and leader
Vladimir N. Kukharenko, Bohdan I. Shunevych, Hennadiy M. Kravtsov
19–40
PDF (англійська)
Using interactive learning in future aviation professionals teaching English
Oksana Pershukova
41-54
PDF (англійська)
Didactic potential of historical research of the Germans in Ukraine
Valentyna Karpiuk, Andrii Tarasov, Vadim Yashyn
55-67
PDF (англійська)
On the question of the establishment and development of languages education in Canada (XVII - the beginning of XXI century)
Valeriia V. Ustymenko, Vita A. Hamaniuk
68-84
PDF (англійська)
Blended learning: definition, concept, and relevance
Iryna S. Mintii
85–111
PDF (Ukrainian) (англійська)
Exploring the quantum frontier in school informatics: a pedagogical journey
Liudmyla V. Lehka, Svitlana V. Shokaliuk, Serhiy O. Semerikov
112–142
PDF (Ukrainian) (англійська)
Revitalizing education through the integration of cloud technologies
Valerii Yu. Bykov
143-167
PDF (Ukrainian) (англійська)
Enhancing software engineering education in higher education institutions through cloud-based learning tools: methodological and practical perspectives
Andrii M. Striuk
168–186
PDF (Ukrainian) (англійська)
Principles of a unified open personalized computer-integrated learning environment for the Junior Academy of Sciences of Ukraine
Valentyna B. Demianenko
187-211
PDF (Ukrainian) (англійська)
Selection of pedagogical conditions for training STEM teachers to use augmented reality technologies in their work
Mykhailo M. Mintii
212–239
PDF (Ukrainian) (англійська)
An augmented reality-based virtual chemistry laboratory to support educational and research activities of 11th grade students
Pavlo P. Nechypurenko, Serhiy O. Semerikov, Olesia Yu. Pokhliestova
240-264
PDF (Ukrainian) (англійська)
Мова
English
українська
Зробити подання
Зробити подання
Останні публікації