Критерії, показники та рівні розвитку полікультурної студентів-іноземців у процесі навчання української мови

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Дирда Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.135

Ключові слова:

критерій, показник, рівень розвитку, полікультурна компетентність, навчання іноземних студентів, українська мова як іноземна

Анотація

У статті з’ясовано сутність понять «критерії розвитку полікультурної компетентності», «показник», «рівень розвитку полікультурної компететності»; проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних науковців щодо структури полікультурної компетентності; виокремлено критерії розвитку полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови (когнітивний, мотиваційно-ціннісний, поведінково-діяльнісний, аксіологічний); проаналізовано відповідність критеріїв, показників та рівнів розвитку полікультурної компетентності для максимально точної оцінки студентів-іноземців у процесі навчання української мови.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 333

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Дирда, Криворізький державний педагогічний університет

викладач кафедри англійської філології  

Посилання

Гончаренко Л. А. Розвиток полікультурної компетентності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів: [навч.посібник] / Л. А. Гончаренко, А. М. Зубко, В. В. Кузьменко; За ред. В. В. Кузьменка. –Херсон:РІПО, 2007. –176 с.

Курлянд З. Н. Формирование и развитие профессиональной устойчивости учителя: автореф. дис. ... д. пед. наук / З. Н. Курлянд.–Одесса, 1992 –39 с.

Кушнір І. М. Компоненти полікультурної компетентності іноземних студентів / І. М. Кушнір // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. –2008. –No13. –С.73–78.

Перетяга Л. Є. Зміст і показники полікультурної компетентності молодших школярів / Л. Є. Перетяга //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальній школі. –2009. –No2.–С.262–266.

Чередниченко Л. А. Формування полікультурної компетентності майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки: дис. ... канд. пед. наук / Л. А. Чередниченко.–Харків,2012.–255с.

Тернопільська В. І. Визначення критеріїв сформованості професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів / В. І. Тернопільська, О. В. Дерев’янко // Наук. часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. –Серія 5. Пед. науки. –2010.–Вип.31. –С.264–267.

Downloads

Опубліковано

2017-10-27

Як цитувати

Дирда, І. А. (2017). Критерії, показники та рівні розвитку полікультурної студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 16, 459–465. https://doi.org/10.31812/filstd.v16i0.135

Номер

Розділ

Методика викладання мов