Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Дирда Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301

Ключові слова:

підхід, комунікативний підхід, українська мова як іноземна, основний етап вивчення української мови

Анотація

У статті проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «підхід». Основну увагу зосереджено на комунікативному підході, визначено його сутність та переваги на основному етапі вивчення української мови як іноземної.

Metrics

PDF views
192
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202625
|
Abstract views: 120 / PDF downloads: 192

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Дирда, Криворізький державний педагогічний університет

здобувач кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Дирда, І. А. (2015). Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 433–436. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301

Номер

Розділ

Методика викладання мов