Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Дирда Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301

Ключові слова:

підхід, комунікативний підхід, українська мова як іноземна, основний етап вивчення української мови

Анотація

У статті проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «підхід». Основну увагу зосереджено на комунікативному підході, визначено його сутність та переваги на основному етапі вивчення української мови як іноземної.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 69 / PDF downloads: 154

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Дирда, Криворізький державний педагогічний університет

здобувач кафедри української мови

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Дирда, І. А. (2015). Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної на основному етапі. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 433–436. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.301

Номер

Розділ

Методика викладання мов