Компоненти навчання англійської лексики в авіаційному ВНЗ

Автор(и)

  • Інна Борисівна Файнман Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету
  • Євгенія Борисівна Токарь Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v17i0.195

Ключові слова:

іншомовна авіаційна лексика, навчання лексики, вивчення лексичних одиниць, компоненти навчання лексики

Анотація

У статті розглянуто питання навчання англійської лексики студентів авіаційних вищих навчальних закладів. Виокремлено низку теоретичних та концептуальних ідей, що лягли в основу розробки компонентної структури навчання лексики. Увагу зосереджено на визначенні компонентів навчання лексики майбутніх авіаційних фахівців з урахуванням наявності процесів опосередкованого та цілеспрямованого вивчення студентами нових слів. Проаналізовано чотири компоненти, а саме: систематизоване свідоме навчання спеціально відібраних лексичних одиниць; розширення мовного досвіду студентів; навчання студентів стратегій вивчення лексичних одиниць; розвиток лексичної свідомості.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 201 / PDF downloads: 163

Біографії авторів

Інна Борисівна Файнман, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету

Євгенія Борисівна Токарь, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету

Посилання

Baumann J. Strategies for teaching middlegrade students to use word-part and context clues to expand reading vocabulary / Baumann J., Font G., Edwards E., Boland E. Teaching and learning vocabulary: Bringing research to practice [Ed. E. Hiebert, M. Kamil]. – New York, NY: Routledge. – 2010. – P. 179–205.

Cunningham A. Vocabulary growth through independent reading and reading aloud to children / A. Cunningham // Teaching and learning vocabulary: Bringing research to practice [Ed. E. Hiebert, M. Kamil]. – New York, NY: Routledge. – 2010. – P. 45–65.

Dutro S. Rethinking English language instruction: An architectural approach / S. Dutro, C. Moran // English learners: Reaching the highest level of English literacy (G. Garcia, ed.). – Newark, DE: International Reading Association, 2003. – P. 227–258.

Edwards C. Unlocking word meanings: Strategies and guidelines for teaching morphemic and contextual analysis / Edwards C., Font G., Baumann J., Boland E. // Vocabulary instruction: Research to practice ([ds. J. Baumann and E. Kame‘enui]. – New York, NY : Guilford Press, 2004. – P. 159–176.

Fillmore L. W. What teachers need to know about language. Special report from ERIC Clearinghouse on language and linguistics // L. W. Fillmore, C. E. Snow. – Electronic resource. – Mode of access: http://www.cal.org/ericcll/teachers/teachers.pdf

Hulstijn J. H. Intentional and incidental second-language vocabulary learning : A reappraisal of elaboration, rehearsal and automaticity / Robinson P. Cognition and Second Language Instruction. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – P. 258–286.

ICAO. Manual on the Implementaion of ICAO Language Proficiency Requirements. Doc 9835 AN 453, 2nd ed. – Montreal, Canada. – Retrieved from https://www4.icao.int/aelts/ uploads/icao%20doc9835%202nd%20edition.pdf

Laufer B. Ten Best Ideas for Teaching Vocabulary / B. Laufer, P. Meara, P. Nation // The Language Teacher. –2005. – 29.07, July.– P. 3–10.

Scott J. Developing word consciousness / J. Scott, W. Nagy // Essential readings on vocabulary instruction. (M. Graves,ed.). – Newark, DE: International Reading Association, 2009. – P. 106–117.

Secer Y. E. & Sahin M. Challenges of Teaching Aviation Vocabulary and Radio Phraseology at High School Level / Y. E. Secer, M. Sahin // International Journal on New Trends in Education and Their Implications. – Vol. 5 (4). – 2014. – P. 110–120.

Takač V. P. Vocabulary Learning Strategies and Foreign Language Acqusition / V. P. Takač. – Clevedon : Multilingual Matters, 2008. – 196 p.

Downloads

Опубліковано

2018-04-02

Як цитувати

Файнман, І. Б., & Токарь, Є. Б. (2018). Компоненти навчання англійської лексики в авіаційному ВНЗ. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 17, 260–272. https://doi.org/10.31812/filstd.v17i0.195

Номер

Розділ

Методика викладання мов