Компоненти навчання англійської лексики в авіаційному ВНЗ

Основний зміст статті

Інна Борисівна Файнман
Євгенія Борисівна Токарь

Анотація

У статті розглянуто питання навчання англійської лексики студентів авіаційних вищих навчальних закладів. Виокремлено низку теоретичних та концептуальних ідей, що лягли в основу розробки компонентної структури навчання лексики. Увагу зосереджено на визначенні компонентів навчання лексики майбутніх авіаційних фахівців з урахуванням наявності процесів опосередкованого та цілеспрямованого вивчення студентами нових слів. Проаналізовано чотири компоненти, а саме: систематизоване свідоме навчання спеціально відібраних лексичних одиниць; розширення мовного досвіду студентів; навчання студентів стратегій вивчення лексичних одиниць; розвиток лексичної свідомості.

Деталі статті

Як цитувати
Файнман, І., & Токарь, Є. (2018). Компоненти навчання англійської лексики в авіаційному ВНЗ. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 17, 260-272. https://doi.org/10.31812/filstd.v17i0.195
Розділ
Методика викладання мов
Біографії авторів

Інна Борисівна Файнман, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету

Євгенія Борисівна Токарь, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри іноземних мов Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету

Посилання

1. Baumann J. Strategies for teaching middlegrade students to use word-part and context clues to expand reading vocabulary / Baumann J., Font G., Edwards E., Boland E. Teaching and learning vocabulary: Bringing research to practice [Ed. E. Hiebert, M. Kamil]. – New York, NY: Routledge. – 2010. – P. 179–205.
2. Cunningham A. Vocabulary growth through independent reading and reading aloud to children / A. Cunningham // Teaching and learning vocabulary: Bringing research to practice [Ed. E. Hiebert, M. Kamil]. – New York, NY: Routledge. – 2010. – P. 45–65.
3. Dutro S. Rethinking English language instruction: An architectural approach / S. Dutro, C. Moran // English learners: Reaching the highest level of English literacy (G. Garcia, ed.). – Newark, DE: International Reading Association, 2003. – P. 227–258.
4. Edwards C. Unlocking word meanings: Strategies and guidelines for teaching morphemic and contextual analysis / Edwards C., Font G., Baumann J., Boland E. // Vocabulary instruction: Research to practice ([ds. J. Baumann and E. Kame‘enui]. – New York, NY : Guilford Press, 2004. – P. 159–176.
5. Fillmore L. W. What teachers need to know about language. Special report from ERIC Clearinghouse on language and linguistics // L. W. Fillmore, C. E. Snow. – Electronic resource. – Mode of access: http://www.cal.org/ericcll/teachers/teachers.pdf
6. Hulstijn J. H. Intentional and incidental second-language vocabulary learning : A reappraisal of elaboration, rehearsal and automaticity / Robinson P. Cognition and Second Language Instruction. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – P. 258–286.
7. ICAO. Manual on the Implementaion of ICAO Language Proficiency Requirements. Doc 9835 AN 453, 2nd ed. – Montreal, Canada. – Retrieved from https://www4.icao.int/aelts/ uploads/icao%20doc9835%202nd%20edition.pdf
8. Laufer B. Ten Best Ideas for Teaching Vocabulary / B. Laufer, P. Meara, P. Nation // The Language Teacher. –2005. – 29.07, July.– P. 3–10.
9. Scott J. Developing word consciousness / J. Scott, W. Nagy // Essential readings on vocabulary instruction. (M. Graves,ed.). – Newark, DE: International Reading Association, 2009. – P. 106–117.
10. Secer Y. E. & Sahin M. Challenges of Teaching Aviation Vocabulary and Radio Phraseology at High School Level / Y. E. Secer, M. Sahin // International Journal on New Trends in Education and Their Implications. – Vol. 5 (4). – 2014. – P. 110–120.
11. Takač V. P. Vocabulary Learning Strategies and Foreign Language Acqusition / V. P. Takač. – Clevedon : Multilingual Matters, 2008. – 196 p.

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.