Організація самостійної роботи майбутніх пілотів у процесі вивчення англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v15i0.187Ключові слова:
самостійна робота, ефективність, етапи організації самостійної роботи, види самостійної роботи, керівництво й контрольАнотація
У статті йдеться про актуальність самостійної роботи як складової навчально-виховного процесу загалом і підготовки майбутніх пілотів з англійської мови зокрема. Закцентовано на тому, що самостійна робота формує у студентів уміння розв’язувати завдання й організовувати та реалізовувати власну діяльність без стороннього керівництва й допомоги. Виокремлено три етапи в організації самостійної роботи студентів авіаційного профілю з іноземної мови. Коротко проаналізовано види самостійної роботи, що можуть бути запропоновані під час вивчення англійської мови в авіаційному навчальному закладі.
Metrics
Посилання
Вяткин Л. Г. Уровни познавательной самостоятельности студентов педагогических вузов / Л. Г. Вяткин, А. Б. Ольнева, Г. Д. Турчин // Актуальные вопросы региональной педагогики: сб.науч.тр. –Саратов, 2002. –С. 35–38.
Гарунов М. Г. Самостоятельная работа студентов / М. Г. Гарунов. –М.: Знание, 1998. –214 с.
Лазуткіна Ю. А. Форми та методи фахової підготовки студентів у процесі самостійної роботи на уроках з англійської мови / Ю. А. Лазуткіна // Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. –2015. –Вип. 12. –С. 263–270.
Пидкасистый П. И. Сущность самостоятельнойработы студентов и психолого-дидактические основы ее классификации / П. И. Пидкасистый // Проблемы активизации самостоятельной работы студентов. –Пермь, 2000. –С. 107–112.
Ягельська Н. В. Методика організації самостійної роботи студентів з англійської мови з використанням професійного мовного портфеля: автореф. дис. ... канд. пед. наук / Н. В. Ягельська. –К., 2005. –23 с.