Прагматична спрямованість рекламного тексту (на матеріалі французької мови)

Автор(и)

  • Світлана Миколаївна Мусійчук Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.228

Ключові слова:

рекламний текст, прагматична установка, прецедентна ситуація, цільова аудиторія, рекламна комунікація, гендерний аспект

Анотація

У статті розглянуто рекламу як форму соціально зорієнтованої комунікації, що характеризується виразною прагматичною метою. Прагматична установка пов’язана з певними функціями, які рекламний текст виконує задля отримання бажаного ефекту впливу на споживача. На прикладі французьких рекламних текстів показано, що реалізації прагматичних функцій, виконуваних цими текстами, сприяє врахування соціальних і культурних орієнтирів, наявних у певному соціумі.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 139 / PDF downloads: 146

Біографія автора

Світлана Миколаївна Мусійчук, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат педагогічних наук,  доцент кафедри іноземної філології і перекладу

Посилання

Медведева Е. В. Рекламный текст в плане межъязыковой и межкультурной коммуникации : дис. ... канд. филол. наук / Е. В. Медведева. –М., 2002.

Гусейнова И. А. Гендерный аспект в текстах современной рекламы (на материале журнальной прессы ФРГ) / И. А. Гусейнова, М. В. Томская // Филологические науки. –2000. –No 3. –С. 149–157.

Постнова Т. Е. Прецедентные тексты в печатной рекламе / Т. Е. Постнова // Вестник МГУ. Серия 19. Лингвистика и межкультурная коммуникация. –2001. –No 2. –С. 52–59.

Downloads

Опубліковано

2016-01-15

Як цитувати

Мусійчук, С. М. (2016). Прагматична спрямованість рекламного тексту (на матеріалі французької мови). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 14, 260–266. https://doi.org/10.31812/filstd.v14i0.228

Номер

Розділ

Лінгвістика і поетика тексту