Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови

Автор(и)

  • Инна Юриевна Токарева Інститут підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки працівників освіти Тульської області

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306

Ключові слова:

навчання мови, мова, культура, культурно-мовна компетенція, проектування

Анотація

У статті розкрито сутність лінгвокультурологічних прирощувань до основного матеріалу у процесі вивчення російської мови, розглянуто питання проектування залучення лінгвокультурологічного матеріалу.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 175

Біографія автора

Инна Юриевна Токарева, Інститут підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки працівників освіти Тульської області

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Токарева, И. Ю. (2015). Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 455–462. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306

Номер

Розділ

Методика викладання мов