Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови

Автор(и)

  • Инна Юриевна Токарева Інститут підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки працівників освіти Тульської області

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306

Ключові слова:

навчання мови, мова, культура, культурно-мовна компетенція, проектування

Анотація

У статті розкрито сутність лінгвокультурологічних прирощувань до основного матеріалу у процесі вивчення російської мови, розглянуто питання проектування залучення лінгвокультурологічного матеріалу.

Metrics

PDF views
183
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202620
|
Abstract views: 81 / PDF downloads: 183

Біографія автора

Инна Юриевна Токарева, Інститут підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки працівників освіти Тульської області

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри гуманітарної освіти

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Токарева, И. Ю. (2015). Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 455–462. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306

Номер

Розділ

Методика викладання мов