Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306Ключові слова:
навчання мови, мова, культура, культурно-мовна компетенція, проектуванняАнотація
У статті розкрито сутність лінгвокультурологічних прирощувань до основного матеріалу у процесі вивчення російської мови, розглянуто питання проектування залучення лінгвокультурологічного матеріалу.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 74
/ PDF downloads: 175
Downloads
Опубліковано
2015-09-15
Як цитувати
Токарева, И. Ю. (2015). Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 455–462. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306
Номер
Розділ
Методика викладання мов