Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306Ключові слова:
навчання мови, мова, культура, культурно-мовна компетенція, проектуванняАнотація
У статті розкрито сутність лінгвокультурологічних прирощувань до основного матеріалу у процесі вивчення російської мови, розглянуто питання проектування залучення лінгвокультурологічного матеріалу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2015-09-15
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Питання проектування лінгвокультурологічних прирощувань у шкільному курсі російської мови. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 455-462. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.306