Лінгводидактична школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра про формування мовної особистості
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.346Ключові слова:
міжкультурна комунікація, школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра, соціокультурний компонент мовної особи, формування мовної особистості, загальноєвропейський освітній простірАнотація
Стаття присвячена проблемі розвитку соціокультурних детермінантів формування мовної особистості на матеріалі школи «мови й мовлення» Ф. де Соссюра. Проаналізовано історичний розвиток соціокультурного компонента формування мовної особистості у контексті загального поняття мовленнєвої діяльності, складниками якої є мова й мовлення.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 115
/ PDF downloads: 397
Downloads
Опубліковано
2015-05-05
Як цитувати
Махінов, В. М. (2015). Лінгводидактична школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра про формування мовної особистості. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 277–287. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.346
Номер
Розділ
Методика викладання мов