Лінгводидактична школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра про формування мовної особистості

Автор(и)

  • Віктор Миколайович Махінов Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.346

Ключові слова:

міжкультурна комунікація, школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра, соціокультурний компонент мовної особи, формування мовної особистості, загальноєвропейський освітній простір

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку соціокультурних детермінантів формування мовної особистості на матеріалі школи «мови й мовлення» Ф. де Соссюра. Проаналізовано історичний розвиток соціокультурного компонента формування мовної особистості у контексті загального поняття мовленнєвої діяльності, складниками якої є мова й мовлення.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 397

Біографія автора

Віктор Миколайович Махінов, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов та методик їх викладання

Downloads

Опубліковано

2015-05-05

Як цитувати

Махінов, В. М. (2015). Лінгводидактична школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра про формування мовної особистості. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 277–287. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.346

Номер

Розділ

Методика викладання мов