Лінгводидактична школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра про формування мовної особистості

Автор(и)

  • Віктор Миколайович Махінов Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.346

Ключові слова:

міжкультурна комунікація, школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра, соціокультурний компонент мовної особи, формування мовної особистості, загальноєвропейський освітній простір

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку соціокультурних детермінантів формування мовної особистості на матеріалі школи «мови й мовлення» Ф. де Соссюра. Проаналізовано історичний розвиток соціокультурного компонента формування мовної особистості у контексті загального поняття мовленнєвої діяльності, складниками якої є мова й мовлення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Віктор Миколайович Махінов, афіліація Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов та методик їх викладання

Завантаження

Опубліковано

2015-05-05

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Як цитувати

Лінгводидактична школа «мови й мовлення» Ф. де Соссюра про формування мовної особистості. (2015). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 12, 277-287. https://doi.org/10.31812/filstd.v12i0.346