Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371Ключові слова:
телевізійна реклама, інтонаційна модель, просодичні параметри, інваріант, соціальний статус адресатаАнотація
У статті представлені результати експериментально-фонетичного дослідження особливостей просодичної організації англійських телерекламних текстів, орієнтованих на адресатів із середнім соціальним статусом. У роботі описано варіантні реалізації аналізованих текстів. Особлива увага звертається на інваріант інтонаційної моделі телевізійної реклами, а також відповідні зміни просодичних параметрів, зумовлені функцію зазначених текстів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2014-11-13
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом. (2014). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 89-99. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371