Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371Ключові слова:
телевізійна реклама, інтонаційна модель, просодичні параметри, інваріант, соціальний статус адресатаАнотація
У статті представлені результати експериментально-фонетичного дослідження особливостей просодичної організації англійських телерекламних текстів, орієнтованих на адресатів із середнім соціальним статусом. У роботі описано варіантні реалізації аналізованих текстів. Особлива увага звертається на інваріант інтонаційної моделі телевізійної реклами, а також відповідні зміни просодичних параметрів, зумовлені функцію зазначених текстів.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 135
Downloads
Опубліковано
2014-11-13
Як цитувати
Козуб, Л. С. (2014). Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 89–99. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць