Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом

Автор(и)

  • Любов Степанівна Козуб Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371

Ключові слова:

телевізійна реклама, інтонаційна модель, просодичні параметри, інваріант, соціальний статус адресата

Анотація

У статті представлені результати експериментально-фонетичного дослідження особливостей просодичної організації англійських телерекламних текстів, орієнтованих на адресатів із середнім соціальним статусом. У роботі описано варіантні реалізації аналізованих текстів. Особлива увага звертається на інваріант інтонаційної моделі телевізійної реклами, а також відповідні зміни просодичних параметрів, зумовлені функцію зазначених текстів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 135

Біографія автора

Любов Степанівна Козуб, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземної філології і перекладу

Downloads

Опубліковано

2014-11-13

Як цитувати

Козуб, Л. С. (2014). Результати експериментального дослідження просодії англійської реклами, орієнтованої на адресата з середнім соціальним статусом. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 11, 89–99. https://doi.org/10.31812/filstd.v11i0.371

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць