Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами

Автор(и)

  • Любов Степанівна Козуб

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532

Ключові слова:

англійська комерційна телереклама, структурні компоненти, просодичні засоби, прагматичні особливості, експериментально-фонетичне дослідження

Анотація

Стаття присвячена систематизації структурних компонентів англійської комерційної телереклами, необхідної для проведення експериментально-фонетичного дослідження їхньої просодичної організації.

Metrics

PDF views
189
Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202613
|
Abstract views: 121 / PDF downloads: 189

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Козуб, Л. С. (2013). Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 212–215. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць