Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами

Автор(и)

  • Любов Степанівна Козуб

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532

Ключові слова:

англійська комерційна телереклама, структурні компоненти, просодичні засоби, прагматичні особливості, експериментально-фонетичне дослідження

Анотація

Стаття присвячена систематизації структурних компонентів англійської комерційної телереклами, необхідної для проведення експериментально-фонетичного дослідження їхньої просодичної організації.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 153

Downloads

Опубліковано

2013-10-16

Як цитувати

Козуб, Л. С. (2013). Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 212–215. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць