Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами

Автор(и)

  • Любов Степанівна Козуб , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532

Ключові слова:

англійська комерційна телереклама, структурні компоненти, просодичні засоби, прагматичні особливості, експериментально-фонетичне дослідження

Анотація

Стаття присвячена систематизації структурних компонентів англійської комерційної телереклами, необхідної для проведення експериментально-фонетичного дослідження їхньої просодичної організації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

2013-10-16

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць

Як цитувати

Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 212-215. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають