Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532Ключові слова:
англійська комерційна телереклама, структурні компоненти, просодичні засоби, прагматичні особливості, експериментально-фонетичне дослідженняАнотація
Стаття присвячена систематизації структурних компонентів англійської комерційної телереклами, необхідної для проведення експериментально-фонетичного дослідження їхньої просодичної організації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2013-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Систематизація структурних елементів та лінгвістичних засобів передачі змісту англійської комерційної реклами. (2013). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 9(1), 212-215. https://doi.org/10.31812/filstd.v9i1.532