Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676Ключові слова:
гендерний аналіз, гендерна диспропорція, гендерні стереотипи, гендерна збалансованістьАнотація
У статті подано аналіз шкільних підручників з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Зокрема, звернено увагу на частотність використання творів відомих письменників / письменниць; особливості відтворення на сторінках підручників образів чоловіків / жінок; наявність матеріалів, тематика яких має гендерне забарвлення.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2012-11-20
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 275-284. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676