Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676Ключові слова:
гендерний аналіз, гендерна диспропорція, гендерні стереотипи, гендерна збалансованістьАнотація
У статті подано аналіз шкільних підручників з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Зокрема, звернено увагу на частотність використання творів відомих письменників / письменниць; особливості відтворення на сторінках підручників образів чоловіків / жінок; наявність матеріалів, тематика яких має гендерне забарвлення.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 177
/ PDF downloads: 133
Downloads
Опубліковано
2012-11-20
Як цитувати
Дороніна, Т. О., & Бузько, С. А. (2012). Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 275–284. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676
Номер
Розділ
Методика викладання мов