Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості

Автор(и)

  • Тетяна Олексіївна Дороніна
  • Світлана Андріївна Бузько

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676

Ключові слова:

гендерний аналіз, гендерна диспропорція, гендерні стереотипи, гендерна збалансованість

Анотація

У статті подано аналіз шкільних підручників з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Зокрема, звернено увагу на частотність використання творів відомих письменників / письменниць;  особливості відтворення на сторінках підручників образів чоловіків / жінок; наявність матеріалів, тематика яких має гендерне забарвлення.

Metrics

PDF views
162
Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202612
|
Crossref
1
Abstract views: 206 / PDF downloads: 162

Downloads

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Дороніна, Т. О., & Бузько, С. А. (2012). Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 275–284. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>