Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості

Автор(и)

  • Тетяна Олексіївна Дороніна
  • Світлана Андріївна Бузько

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676

Ключові слова:

гендерний аналіз, гендерна диспропорція, гендерні стереотипи, гендерна збалансованість

Анотація

У статті подано аналіз шкільних підручників з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Зокрема, звернено увагу на частотність використання творів відомих письменників / письменниць;  особливості відтворення на сторінках підручників образів чоловіків / жінок; наявність матеріалів, тематика яких має гендерне забарвлення.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 177 / PDF downloads: 133

Downloads

Опубліковано

2012-11-20

Як цитувати

Дороніна, Т. О., & Бузько, С. А. (2012). Шкільні підручники з української мови в аспекті гендерної збалансованості. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(2), 275–284. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i2.676

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>