Адаптація статеворольового опитувальника BSRI для молодшого шкільного віку шляхом перефразування

Автор(и)

  • Мар'яна Сергіївна Боровцова
  • Ганна Миколаївна Віняр

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v7i1.716

Ключові слова:

статева роль, статеворольовий опитувальник С. Бем (BSRI), маскулінність, фемінінність, чоловічність, жіночність, перефразування, багатозначність слова, запозичена лексика

Анотація

У статті викладено адаптовані авторами текст, інструкцію та діагностичну процедуру україномовної версії статеворольового опитувальника С. Бем для респондентів молодшого шкільного віку. З урахуванням особливостей психічного розвитку молодшого школяра, перелік із 60 рис і якостей, поданих у методиці, було перефразовано задля залучення образного мислення досліджуваного та нівелювання семантичних похибок, пов’язаних із переносним значенням слова, його багатозначністю, належністю до книжної лексики чи запозиченістю.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 128 / PDF downloads: 119

Downloads

Опубліковано

2012-10-12

Як цитувати

Боровцова, М. С., & Віняр, Г. М. (2012). Адаптація статеворольового опитувальника BSRI для молодшого шкільного віку шляхом перефразування. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(1), 293–300. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i1.716

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають