Адаптація статеворольового опитувальника BSRI для молодшого шкільного віку шляхом перефразування
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i1.716Ключові слова:
статева роль, статеворольовий опитувальник С. Бем (BSRI), маскулінність, фемінінність, чоловічність, жіночність, перефразування, багатозначність слова, запозичена лексикаАнотація
У статті викладено адаптовані авторами текст, інструкцію та діагностичну процедуру україномовної версії статеворольового опитувальника С. Бем для респондентів молодшого шкільного віку. З урахуванням особливостей психічного розвитку молодшого школяра, перелік із 60 рис і якостей, поданих у методиці, було перефразовано задля залучення образного мислення досліджуваного та нівелювання семантичних похибок, пов’язаних із переносним значенням слова, його багатозначністю, належністю до книжної лексики чи запозиченістю.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2012-10-12
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Адаптація статеворольового опитувальника BSRI для молодшого шкільного віку шляхом перефразування. (2012). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(1), 293-300. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i1.716