Адаптація статеворольового опитувальника BSRI для молодшого шкільного віку шляхом перефразування
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v7i1.716Ключові слова:
статева роль, статеворольовий опитувальник С. Бем (BSRI), маскулінність, фемінінність, чоловічність, жіночність, перефразування, багатозначність слова, запозичена лексикаАнотація
У статті викладено адаптовані авторами текст, інструкцію та діагностичну процедуру україномовної версії статеворольового опитувальника С. Бем для респондентів молодшого шкільного віку. З урахуванням особливостей психічного розвитку молодшого школяра, перелік із 60 рис і якостей, поданих у методиці, було перефразовано задля залучення образного мислення досліджуваного та нівелювання семантичних похибок, пов’язаних із переносним значенням слова, його багатозначністю, належністю до книжної лексики чи запозиченістю.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 163
/ PDF downloads: 136
Downloads
Опубліковано
2012-10-12
Як цитувати
Боровцова, М. С., & Віняр, Г. М. (2012). Адаптація статеворольового опитувальника BSRI для молодшого шкільного віку шляхом перефразування. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 7(1), 293–300. https://doi.org/10.31812/filstd.v7i1.716
Номер
Розділ
Методика викладання мов