Розвиток мислення учнів у процесі навчання граматики

Автор(и)

  • Любов Сергіївна Цоуфал

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.759

Ключові слова:

розвиток мислення, навчання граматики, логічне мислення, абстрактне мислення

Анотація

У статті розглянуто лінгводидактичні проблеми розвитку мислення учнів у процесі навчання граматики, з’ясовано особливості формування граматичних понять на уроках української мови. Наведено приклади завдань, які спрямовані на розвиток логічного й абстрактного мислення школярів.

Metrics

PDF views
179
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 133 / PDF downloads: 179

Downloads

Опубліковано

2011-11-30

Як цитувати

Цоуфал, Л. С. (2011). Розвиток мислення учнів у процесі навчання граматики. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(2), 248–253. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i2.759

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають