Реалізація принципу текстоцентризму в процесі формування комунікативних умінь і навичок учнів

Автор(и)

  • Любов Сергіївна Цоуфал

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.992

Ключові слова:

комунікативно-діяльнісний підхід, текстоцентричний принцип, текст, комунікативні уміння й навички

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування комунікативних умінь і навичок учнів на основі тексту. Автор обґрунтовує необхідність реалізації принципу текстоцентризму в процесі навчання української мови, розкриває дидактичні можливості тексту для розвитку мовлення школярів, характеризує аналіз тексту як ефективний прийом формування умінь і навичок спілкування.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 220

Downloads

Опубліковано

2008-12-12

Як цитувати

Цоуфал, Л. С. (2008). Реалізація принципу текстоцентризму в процесі формування комунікативних умінь і навичок учнів. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 2, 132–136. https://doi.org/10.31812/filstd.v2i0.992

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають