Мовні засоби ідеологізації образу чоловіка в українській радянській пресі 20–30 рр. ХХ ст.

Автор(и)

  • Галина Володимирівна Демура

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.789

Ключові слова:

маскулінне, ґендерна політика, засоби масової інформації, дискурс, радянська ідеологія, тоталітарний режим

Анотація

Стаття містить аналіз вербальних особливостей формування ґендерної політики в українських засобах масової інформації 20–40 рр. XX ст. з урахуванням ідеологічних канонів, характерних для преси зазначеного періоду.

Metrics

PDF views
144
Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202614
|
Abstract views: 93 / PDF downloads: 144

Downloads

Опубліковано

2011-10-16

Як цитувати

Демура, Г. В. (2011). Мовні засоби ідеологізації образу чоловіка в українській радянській пресі 20–30 рр. ХХ ст. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 161–168. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.789

Номер

Розділ

Структура і семантика мовних одиниць