Мовні засоби ідеологізації образу чоловіка в українській радянській пресі 20–30 рр. ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.789Ключові слова:
маскулінне, ґендерна політика, засоби масової інформації, дискурс, радянська ідеологія, тоталітарний режимАнотація
Стаття містить аналіз вербальних особливостей формування ґендерної політики в українських засобах масової інформації 20–40 рр. XX ст. з урахуванням ідеологічних канонів, характерних для преси зазначеного періоду.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2011-10-16
Номер
Розділ
Структура і семантика мовних одиниць
Як цитувати
Мовні засоби ідеологізації образу чоловіка в українській радянській пресі 20–30 рр. ХХ ст. (2011). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 6(1), 161-168. https://doi.org/10.31812/filstd.v6i1.789